טלפון: 1-800-052-065

תפריט

קפה קר

מכונות קפה מקצועיות

סוגי קפה

לחצו לפרטים

סוגי מכונות קפה

מכונות קפה הרבה יותר מעוד משקה

מכונות קפה אינן עוד רק מכונה שבעזרתה מכינים קפה משובח בזמן קצר בבית קפה. מכונות הקפה הן עולם ומלואו: הן פינת מפגש, הן הפסקה מהלחץ בעבודה, הן פסק זמן לחשיבה, הן הפסקת סיגריה, הן מספר דקות להירגע ועוד. סוגי מכונות קפה נמצאות היום בכל מקום, כולל בבתים פרטיים.

סוגי קפה ממכונה

הישראלים שנוסעים לחופשות רבות לחו"ל למדינות שונות למדו להכיר טעמים רבים של קפה, להתרגל אליהם לאהוב אותם, ורוצים את האפשרות להכין אותם כדבר שיגרה בעבודה או בבית.

לנישה הזאת נכנסות מכונות הקפה המשוכללות, הקיימות היום בשוק.

יש המון סוגי מכונות קפה רבות מאוד בדגמים שונים ועם אפשרויות מגוונות. בכל מקרה אפשר לחלק את כל המכונות בצורה גסה לשלושה סוגים: הכנת קפה באבקה – מכונות אלה הן הזולות ביותר, יחד עם זאת הן גם אלה שדורשות אחזקה וניקיון תכופים יותר, מה שהופך אותן לפחות פופולריות, במיוחד במקומות ציבוריים בהם המכונות נגישות לכל דיכפין.

הכנת קפה באמצעות פודים, זאת הדרך הפופולרית ביותר, הקפה, בטעם הנבחר, מגיע בתוך פוד שנזרק לאשפה לאחר הכנת הקפה והמכונה נקייה וזמינה לשימוש הבא.

הכנת קפה באמצעות קפסולות, זו הדרך היותר יקרה והיותר יוקרתית, כי את הקפסולות מכינים בדרך מיוחדת שמייקרת אותן, ולכן גם משתמשים פחות במכונות מסוג זזה.

גם כאן, יש מגוון גדול של קפסולות אשר מאפשרות להכין קפה במגוון גדול של טעמים.

מכונות אלה מתוחכמות יותר, וגם הן נשארות נקיות וזמינות לשימוש הבא, לאחר זריקת הקפסולה לפח.
יתרונותיהן של סוגי מכונות קפה אתר מכונות קפה, אתר עם מידע נרחב על עולם מכונות קפה

מכונות הקפה המוצעות לשימוש במקומות עבודה ובבתים פרטיים הן מכונות קטנות, קומפקטיות, אשר אינן תופסות מקום רב.

עיצוב תעשייתי, מעצבים את המכונות כך שתהיינה נוחות וקלות בהפעלה, ומספקות במהירות גדולה מספר גדול של כוסות קפה איכותי, טעים ארומטי וטרי.

למכונות הקפה אפשר להוסיף תוספות אטרקטיביות כמו: מקציף חלב חזק, מטחנה צמודה אשר טוחנת את הקפה במקום (הארומה שלו כמובן נפלאה) ועוד.

לכל שאלה אתם מוזמנים להשאיר פרטים

ארומה ישראלי

לחצו לפרטים באתר
לחצו לפרטים באתר