טלפון: 1-800-052-065

תפריט

קפה קר

מכונות קפה מקצועיות

סוגי קפה

לחצו לפרטים

מכונות קפה מקצועיות

מכונות קפה מקצועיות לעומת מכונות קפה ביתיות

הדרישה עבור מכונות קפה קיימת במגזר הפרטי ובמגזר העסקי גם יחד.

בתים פרטיים, משרדים קטנים או גדולים ובתי עסקים רבים כמו בית קפה בגבעתיים בוחרים לרכוש מכונות קפה לצורך הכנת קפה איכותי לשימוש פרטי או לצורך מכירה.

המגוון הרחב של מכונות קפה הקיים היום בשוק מאפשר ללקוחות הפוטנציאליים לבחור את מכונת הקפה המתאימה להם ביותר מבחינת הנוחות, הגודל, הפונקציונאליות והצורה של המכונה וליהנות מהכנת קפה מקצועי בכל מקום ולכן מטרה. מהם ההבדלים העיקריים בין הסוגים השונים של מכונות הקפה? להלן התשובה.

מכונות קפה מקצועיות לבית או לעסק

מכונות קפה מקצועיות אשר נעשה בהן שימוש בבתי עסק או מסעדות הן מכונות קפה אשר לרוב יספקו משטח עבודה רחב ליותר מאדם אחד ויאפשרו הכנת כמות גדול של קפה במקביל.

בנוסף, להכנת הקפה, מכונות קפה מקצועיות ישמשו גם בעבור הקצפת חלב וטחינת פולי קפה על המקום על מנת לאשר לבית הקפה או המסעדה להגיש את כל סוגי הקפה החל מקפה הפוך ועד אספרסו טהור. מכונות קפה מקצועיות דורשות בנוסף תחזוקה שוטף וניקיון יומיומי בגלל השימוש הרב שנעשה בהן ועל מנת לשמור על התקינות והאיכות של הקפה המופק מהמכונה.

מכונות קפה ביתיות או מקצועיות מה ההבדל?

הסוגים השונים של מכונות קפה ביתיות כולל מגוון רחב של מכונות קפה. הלקוח הפרטי יכול לבחור את מכונת הקפה המתאימה לו ביותר לפי הגודל, הפעולות שהיא מבצע ואופן הכנת הקפה. בין מכונות הקפה הביתיות ניתן למצוא מכונות קפה העובדות על קפסולות ומאפשרות למשתמש להכין קפה איכותי בלחיצת כפתור בלבד וללא צורך בטחינת קפה או מדידת אבקת הקפה.

מכונות קפה ביתיות המשווקות על ידי החברות השונות מאובזרות בציוד נלווה רב על מנת לאפשר מקסימום איכות של קפה המוכן על ידי המכונה. בין היתר ניתן למצוא מכונות קפה ביתיות הכוללות מקציף חלב, מכונות קפה ביתיות הכוללות טוחן פולים ומכונות קפה ביתיות המאפשרות הכנה של שתי כוסות קפה במקביל.

הבדל בולט נוסף הקיים בין מכונות קפה ביתיות למקצועיות הוא הצורך במיקום המכונה בקרבת צינורות או כיור, בעוד שמכונות קפה מקצועיות לרוב יצטרכו להיות מחוברות לצינורות, מכונות קפה ביתיות יהיו גמישות יותר מבחינת המיקום וניתן יהיה להזיזן ממקום למקום בקלות רבה

לכל שאלה אתם מוזמנים להשאיר פרטים

ארומה ישראלי

לחצו לפרטים באתר
לחצו לפרטים באתר