טלפון: 1-800-052-065

מכונות קפה ביתיות אוטומטיות

ספל קפה מהביל ואיכותי בעל ניחוח ארומאטי עשיר – יש מישהו מבינינו שהיה מתנגד לשתות אחד כזה עכשיו? תרבות שתיית הקפה האיכותי והאמיתי הולכת ומתפשטת ולראייה לכך, תוכלו להבחין בבתי הקפה המלאים ברחבי המדינה ובכלל ברחבי העולם.
הישראלים, כשאר אזרחי העולם אוהבים לשתות קפה ובכל הזדמנות- כך הופכת שתיית קפה איכותי לחלק מתרבות הפנאי ולחלק מפעולות השגרה היומיומיות.
"ניפגש לקפה" זאת לא הזמנה אם כי בדרך כלל טומנת בחובה פגישה עסקית בעלת מטרה או סתם פגישה חברית. הקפה הפך לחלק משגרת היום אצל כל אחד ואחת מאיתנו, לכן אין זה פלא שרואים יותר ויותר את מכונות הקפה בבתים פרטיים ובמשרדים וכמעט בכל מקום סביבנו.
אם בעבר כדי להתפנק וליהנות מקפה איכותי, היה על האדם לצאת ולחפש אחר בית קפה למשל שיגיש לנו אחד כזה תמורת עשרה שקלים ומעלה, הרי שבימינו מכונות קפה המופלאות עושות את העבודה בעצמן ולנו נותר רק ללחוץ על כפתור ולחכות לקפה המשובח מספר שניות.
מכונות קפה נכנסו בסערה אל תוך שוק הצרכנות. אם בעבר מכירותיהן היו נמוכות בעקבות מחירן הגבוה או בעקבות כך שאופן פעולתן היה מסורבל וקשה כמו למשל במכונות קפה ידניות, הרי שכיום, מחירן נוח הרבה יותר בעקבות התחרות הרווחת בין יצרניות הקפה ואופן פעולתן קל ופשוט לכל משתמש.
דפוס ההפעלה הוא לרוב דיגיטאלי כאשר אין צורך בידע מוקדם לגבי הפעלת המכשיר או הכנת קפה מקצועית.
הכנת קפה מקצועית

מאז כניסת מכונות קפה לבית הפרטי שלנו נהנים לא רק חובבי הקפה אלא כולם למעשה, האורחים ובני המשפחה כולם נהנים מפינוק זמין ומקפה איכותי מאחר וזה אינו נופל מאיכות הקפה בבתי הקפה והמסעדות שם הוא מוכן באמצעות מכונות קפה מקצועיות.
אתר חשוב ל מכונות קפה
בשוק מכונות קפה, קיימות מכונות קפה אשר טוחנות את פולי הקפה באמצעות מטחנת קפה הבנויה בו כחלק אינטגראלי. במכונות אלו ניתן לשלוט על חוזק נקפה ועל ריכוז הארומה ע"י הוספת פולים.
הסוג השני שמאפיין מכונות קפה חצי אוטומטיות הוא מכונות קפה אשר מייצרות את המשקה מקפסולות המכילות פולי קפה טחונים. קפסולות אלו ארוזות בוואקום ושומרות על טריות. כך שזמן הכנת קפה קצר ופשוט הרבה יותר במכונות אלו.
מכונות קפה יש לרכוש על פי הצורך בו נמדדת כמות כוסות הקפה המשוערת מאחר וקיימות מכונות בעלות קיבולת שונה וגדולה יותר המיועדות להפקת כמות גדולה ביותר של כוסות קפה. חשוב ביותר, לקבל אחריות בעת הרכישה על המכונה ושירות תיקונים במידת הצורך כדי להבטיח שהנאתכם מהמכונה תהיה כמה שיותר ארוכה.