טלפון: 1-800-052-065

תפריט

קפה קר

מכונות קפה מקצועיות

סוגי קפה

לחצו לפרטים

מחירים טובים למכונות קפה

מכונות קפה טובות וקפה טוב איפה ניתן למצוא?

כמות המחקרים שהוקדשו להשפעות הקפה היא על גבול האבסורד הלא חוקי, ויתכן והגיע הזמן לבצע מחקרים איכותיים וסטטיסטיים בכדי לברר את הכמות ההיסטרית של המחקרים שבוצעו עליו.

בדומה לתחומים רבים אחרים, גם פה חלק מהמחקרים כשר – וחלקו פחות.

חלק מן המחקרים נועד להבטיח באמת ובתמים את שלומו של הציבור, ולבחון את ההשלכות האפשריות של צריכת הקפה והקפאין, במינונים כאלו ואחרים, על אוכלוסיות כאלו ואחרות.

מחקרים אחרים הם מחקרים מטעם, מטעם שנועדו לפגוע בקהל אחד, ומחקרים מטעם כנגד, שנועדו להפריך את הטענות שהועלו באותם מחקרים מטעם, ולהעמיד מחקרים סותרים המוכיחים את ההפך.

בינתיים מפלס המחקרים לא שינה את מפלס האהבה לקפה, את תפוצתן של מכונות קפה טובות בבתים השונים, ושל מכונות קפה אספרסו בבתי הקפה האיכותיים כגון בתי קפה קפה ספורט מכונות קפה אספרסו או מכל סוג שהוא אחד הנתונים שעולים שוב ושוב בכל מחקר, מלבד הפופולאריות העצומה של הקפה עליה אין עוררין, הוא תרומתו לבריאות.

אחת התרומות המעניינות לבריאות מגיעה מכוון מעניין.

בעבר רווחה הסברה כי כוס קפה מאותן מכונות קפה אספרסו, מכונות קפה טובות, או אפילו כוס קפה ביתית, הנצרכת בבית זמן סביר לפני פעילות ספורטיבית, עשויה לסייע במהלך הפעילות להעלאת הדופק, להמרצתו, ובכך להגברת הצריכה הקלורית, שריפת העודפים, שמירה על משקל, ירידה במשקל, וכדומה.

מסתבר ממחקרים אחרונים כאמור, כי הדבר שונה ומעניין יותר.
ההנחה שהקפה ממריץ את הדופק במהלך הספורט ובכך תורם את יתרונו הייחודי לשריפה הקלורית הייתה סבירה, לאור הצלחתו ואפקט הקפה בזמן מנוחה ללא ספורט להמריץ את הדופק.

אולם מסתבר כי בעת שהדופק כבר פעיל במהלך פעילות ספורטיבית, עיקר פעולתו של הקפאין איננה בהמרצה נוספת, אלא שונה בתכלית.

במהלך פעילות ספורטיבית נצרכות ונשרפות קלוריות ממספר מקורות. חלקן מהפחמימות בכבד, חלקן מהסוכר בדם, חלקן מהשומן האגור בגוף, וחלקן ממקורות אחרים.

מסתבר כי הקפאין מקדים את שלב כניסת שריפת הקלוריות מן השומן לפעולה, ומגדיל את חלקו היחסי ביחס למצב רגיל בו נעשית פעילות ספורטיבית ללא צריכת קפאין.

במלים אחרות – הקפאין מגדיל את הפחתת השומן, בכך שהוא מאריך את משך שריפתו ואת חלקו היחסי בפרוסת הצריכה. כוס קפה מישהו?

לכל שאלה אתם מוזמנים להשאיר פרטים

ארומה ישראלי

לחצו לפרטים באתר
לחצו לפרטים באתר